Gyakran ismételt kérdések

Válaszd ki, hogy mely témával kapcsolatban van kérdésed!
Szállítás
1. Mennyibe kerül a kiszállítás?

Express One szállítási díj: 1190 Ft

Foxpost szállítási díj: 790 Ft

2. Az átvételkor szeretnék fizetni utánvétellel, ez esetben mennyi idő a kiszállítás?

Utánvételes fizetési mód esetén 1-3 munkanap a kiszállítási idő. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, az általad megadott e-mail címre küldünk egy értesítő levelet, amiben az áll, hogy a rendelés státusza "Megrendelésed elkészítettük"-re változott. Az e-mail kiküldése után 1-2 munkanapon belül, 8:00 és 17:00 között kerül kiszállításra a megrendelt termék.

3. Mennyi idő a kiszállítás?

1-3 nap a gyártási és szállítási idő. Amint a terméked átadtuk kiszállításra, egy „Úton” státuszú e-mailt küldünk majd arra az email címre, amivel regisztráltál. Ezután az email után kb. 1-3 munkanapon belül kiszállításra kerül a csomagod. 

4. Ha csak az átvételkor szeretnék fizetni, hogyan érkezik meg hozzám a rendelésem?

Ha a csomag átvételekor készpénzzel szeretnél fizetni, akkor az Express One futárszolgálatot kell választanod, egyedül rajtuk keresztül kerül ilyen módon kiszállításra a megrendelt termék. Foxpost esetén bankkártyával tudsz fizetni a csomagautomatánál.

5. Mi a futárszolgálatok elérhetősége?

Express One Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

6. Hogyan kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Az Express One és a Foxpost futárszolgálatot is választhatod, ezt minden esetben te választod ki a pénztár oldalon. Általuk kerül kiszállításra a megrendelt termék.

7. Nem voltam otthon, mikor kiszállították a csomagot, mit tegyek?

Vedd fel a kapcsolatot lehetőleg még aznap a futárcéggel és egyeztess velük az ismételt kiszállítás idejéről. 

Elérhetőségek: 

ExpressOne Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

8. A futárszolgálattal van lehetőség időpont egyeztetésre?

Igen, viszont amint megkaptad a visszaigazoló emailünket melyben jelezzük, hogy csomagod átadtuk kiszállításra, hívd fel a futárszolgálatot! Legkésőbb az ezt követő munkanapon egyeztess velük egy olyan időpontot, ami biztosan jó lesz neked. 

ExpressOne Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

9. Mikor hívhatom a futárszolgálatot?

Munkanapokon 08:00 és 20:00 óra között.

10. Nem jó címet adtam meg. Mit tegyek?

Nálunk csak addig van lehetőséged ennek módosítására, amíg a futárszolgálatnak átadjuk a csomagod. A „Folyamatban” státusz email után tehát még igen, de amint az „Úton” státuszú automatikus emailt megkaptad, már nem tudunk ebben közvetlenül segíteni. Ilyen esetben a futárszolgálattal kell egyeztetned, vagyis velük kell kapcsolatba lépned, hogy a szállítási adatokat módosíthasd.   

ExpressOne Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

11. Honnan tudom, hogy mikor szállítják ki a rendelésem?

Amint a terméked átadtuk kiszállításra, egy „Úton” státuszú emailt küldünk majd, arra az email címre, amivel regisztráltál. Ezután az email után kb. 1-3 munkanapon belül kiszállításra kerül a rendelésed. 

12. Mennyibe kerül a kiszállítás?
Express One szállítási díj: 1190 Ft
Foxpost szállítási díj: 790 Ft

13. Mi a futárszolgálatok elérhetősége?

Express One Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

Megrendelések
1. Mikor mondhatom le a rendelésem?

Fényképes, vagyis egyedi termék tervezése esetén:

Ha a megrendelt egyedi termék még nincs legyártva, vagy időben jelezted nekünk telefonon, vagy e-mailben a lemondási szándékot, akkor minden további nélkül "Visszamondott" státuszba helyezzük megrendelésedet.
A megrendelés leadásától számított 24 órán belül lemondható a megrendelés egyedi tervezésű tok esetében akkor is, ha az már legyártás alá került.
Facebookon nem lehet lemondani a rendelést, csak az ügyfélszolgálati telefonon és e-mailben (info@egyedialma.hu).

Ha nem tudtál időben jelezni felénk és a megrendelt termékedet már legyártottuk, akkor sajnos már nem állhatsz el a vásárlástól. 

Webshop termék esetén:

Webshopos termékeid rendelését a csomag feladása előtt minden egyéb kötelezettségek nélkül lemondhatod. A csomag feladását követően azonban már csak úgy tudod ezt megtenni, ha a szállítási- és visszaküldési költséget megtéríted!

2. Legyártották egyedi, fényképes termékemet, de nem szeretném átvenni. Mit tegyek?

Mivel ezt a terméket a te elképzeléseid alapján gyártottuk le és másnak így már nem tudjuk értékesíteni, ezért ilyen, egyedi termék esetében az elállási jog nem érvényesíthető. 

Ha ezt a terméket nem fizeted ki, szándékos károkozást feltételezünk, emiatt pedig 5 munkanapon belül átadjuk az ügyet a jogi osztálynak, ahonnan a behajtási osztályhoz kerül tovább.

A behajtó osztály ezután csekk formájában számlázza majd az eljárás költségét, mely magába foglalja az ügyvédi díjat, valamint a peren kívül történő bírósági végzés díját.

Az eljárás abban az esetben folytatódik, ha a csekk kiküldését követő 15 napon belül a vételár és az egyéb költségek megfizetése nem teljesül. A károkozás és az egyéb végrehajtással járó költségek az 1994. évi LIII. bírósági végrehajtásról szóló általános eljárási szabályok szerint kerülnek végrehajtásra. Ez magába foglalja akár a bérlevonást is, ha pedig ez nem lehetséges, ingóság vagy ingatlan terhelést. 

3. Nem szeretném átvenni a webshop-os rendelésem, mit tegyek?

Webshopos termékeid rendelését a csomag feladása előtt minden egyéb kötelezettségek nélkül lemondhatod. A csomag feladását követően azonban már csak úgy tudod ezt megtenni, ha a kiszállítási költséget megtéríted!

4. Hogyan rendelhetek előre készített tervvel telefontokot?

Látogasd meg oldalunkon az „Elkészült toktervek”-et, válogass kedvedre a különböző mintákból, majd kattints az „Ilyet szeretnék” gomra.

Válaszd ki készüléked típusát majd a konkrét tokot amire a választott mintát szeretnéd, hogy legyártsuk. Kattints az „Indulhat a tervezés” gombra, itt még lehetőséged lesz kedvedre igazítani vagy kiegészíteni a választott képet telefontokodon.

5. Egy kész telefontervhez hogyan választom ki a készülék típusomat?

Ha megtetszett egy terv, az „Ilyet szeretnék” gombra kell kattintanod. Ezután tudod kiválasztani a készülék típusát és azt is, hogy milyen tokot szeretnél. A következő lépésként kattints az „Indulhat a tervezés” gombra. Ha kész vagy, az „Elkészültem” gombra kattintva tudod a megrendeléshez kosárba tenni. Ha mégis alakítanál még rajta, a „Kosárba” gomb helyett válaszd a módosítást, amíg a tökéletes tok kész nem lesz. 

6. Szeretném kérni a megrendelésemhez tartozó ajándékot, ezt hol tudom kiválasztani?

Ajándékterméket a kosár oldalon tudsz kiválasztani, a már kosárba helyezett egyedi fényképes tokod mellé. Megrendelésenként egy darab ajándékterméket tudunk biztosítani.

Fizetés
1. Hogyan tudok fizetni?

Fizethetsz azonnal bankkártyával a SimplePay rendszerén keresztül vagy a csomag átvételekor. Ha a csomag átvételekor készpénzzel szeretnél fizetni, akkor az Express One futárszolgálatot kell választanod, egyedül rajtuk keresztül kerül ilyen módon kiszállításra a megrendelt termék. Foxpost esetén bankkártyával tudsz fizetni a csomagautomatánál.

2. Mi a következménye, ha nem utalom el az összeget?

Ha úgy adtad le a rendelésed, hogy azt banki átutalással, bankkártyával vagy PayPal-lal fizeted, akkor addig nem kezdjük el gyártani a terméket, amíg a vételár be nem érkezik számlánkra. Ha ez 48 órán belül sem történik meg, akkor munkatársunk felveszi veled a kapcsolatot és segít egy másik fizetési módot választani vagy megoldani a problémát. 

3. Melyek az utaláshoz szükséges adatok?

PITBULLCASE KFT.

2724 Újlengyel, Petőfi Sándor u. 48.

Bank: UniCredit

Bankszámlaszám:

10918001-00000083-99760002

Fontos, hogy a rendelés azonosítódat mindenképp tüntesd fel a közleményben, arra kérünk, hogy erre különösen figyelj!

Nem találom amit keresek
1. Nem elérhető a honlapon a termék, amit szeretnék, mi a teendő?

Ha ilyet tapasztalsz, kérjük, hogy keress bennünket az „Ügyfélszolgálat” menüpontban látható elérhetőségeink valamelyikén, vagy e-mailben az info@egyedialma.hu e-mail címen. Ez esetben munkatársaink segítenek majd, hogy a te készülékedre milyen termékeink és alapanyagaink vannak. Akkor se aggódj, ha véletlenül nincs készleten az adott termék! Szívesen elküldjük kérésed beszállítóinknak, és kb. 2-3 hetes határidővel beszerezzük neked, amit szeretnél! Amint a termék megérkezik, rögtön kapcsolatba lépünk veled! Ha nem sikerül ennyi idő alatt beszerezni a terméket, akkor kívánságlistára tesszük és amint elérhető lesz, értesítünk! 

Termékek
1. Milyen minőségűek a nyomtatott termékek?

A nyomat és színe minőségét rengeteg tényező befolyásolja. 

Sokszor eltérőek lehetnek a monitoron látottaktól az elkészült termékek, mert a különböző anyagú tokok (kemény hátlapok, flipes bőrtokok, szilikon tokok) felülete, sűrűsége, és színe is eltérő. 

A monitoron látható színek világa úgy adható vissza leginkább a tokodon, ha jó minőségű, nagy felbontású képeket használsz, ezért ez kiemelten fontos a tervezés során! Képfeltöltése után közvetlenül, tervezőnk vissza jelzi neked a feltöltött kép minőségét, ezzel segítve annak megítélését.  Ha ennek ellenére sem nem vagy biztos benne, hogy a fotód megfelelő minőségű-e, fordulj munkatársainkhoz bizalommal és segítenek neked kiválasztani a legtökéletesebb képet! Ha biztosra akarsz menni, válassz átlátszó, vagy fehér tokot! Ezekre tudunk a lehető legszebben dolgozni. 

A nyomatot LED UV technológiával, CMYK színkeveréssel dolgozó nyomtatási rendszerrel készítjük. Érdemes időt szánnod rá, hogy jó minőségű képet válassz, mert a kép és a tok alapszínei erősen befolyásolják a nyomtatott kép színvilágát. 

Fontos, hogy bár a termékek a cseppek és a fröccsenő víz ellen is védettek, nem szabad kitenni őket tartós vagy magas páratartalomnak és közvetlen víznyomásnak, illetve hosszabb ideig (5-10perc) vízbe mártani sem!


A megrendelés elküldésével tudomásul veszed, hogy termékeink használata során, esetlegesen a termékben vagy a mobil készülékben- mobilkészüléken keletkezett beázásból, ütődésből, esésből és egyéb külső, szándékos vagy véletlenszerű sérülésekből eredő károkért semminemű felelősséget nem vállalunk! Ez esetben panasszal vagy jogorvoslattal nem élhetsz!


A megrendelés elküldésével tudomásul veszed, hogy termékeink használata során, esetlegesen a termékben vagy a mobil készülékben- mobilkészüléken keletkezett beázásból, ütődésből, esésből és egyéb külső, szándékos vagy véletlenszerű sérülésekből eredő károkért semminemű felelősséget nem vállalunk! Ez esetben panasszal vagy jogorvoslattal nem élhetsz!

Még mindig van olyan kérdés, amire szívesen megkapnád a választ? Akkor keresd munkatársainkat elérhetőségeinken és segítenek neked bármilyen kérdés vagy probléma megválaszolásában!  

2. Mik azok a webshop termékek?

Nem egyedi termékeink raktárkészletről,  melyek nyomtatás nélkül készülnek így azonnal megrendelheted őket. A készleten lévő termékeket azonnal át tudjuk adni a kiválasztott futárszolgálatnak. Ha nem elérhető a készleten a termék, amit rendelni szeretnél, keress minket az „Ügyfélszolgálat” menüpontban látható elérhetőségeink egyikén, vagy írj egy e-mailt az info@egyedialma.hu e-mail címre. Ez esetben munkatársaink segítenek majd, hogy a te készülékedre mik az aktuálisan elérhető termékek. Akkor se aggódj, ha véletlenül nincs készleten a kívánt termék! Szívesen elküldjük kérésed beszállítóinknak, és kb. 2-3 hetes határidővel beszerezzük neked, amit szeretnél! Amint a termék megérkezik, rögtön kapcsolatba lépünk veled! 

Tervezés
1. Mekkora legyen a képek felbontása, amit a tervezéshez használok?

Kérjük, hogy ne feledkezz meg róla, hogy sosem fogunk tudni olyan minőségben nyomtatni, mint egy fotó kidolgozó stúdió egy fotópapírra, mivel különböző anyagú tokokra és fóliákra dolgozunk. Emiatt leginkább attól függ a nyomtatás minősége, hogy milyen a feltöltött képek minősége! Érdemes minimum HD (720p=1280X720px méretű), vagy HD Ready (720p=1366X768px méretű) minőségű képet használnod, de az a legjobb, ha FULL HD (1080p=1920X1080px méretű) fotót töltesz fel a tervezéshez! Egy ekkora méretű fotó már szinte teljesen ugyanúgy néz majd ki a nyomtatás után, ahogyan a képen látszik!  Tervezőnk, közvetlenül a kép feltöltése után, néhány pillanat erejéig visszajelzést mutat számodra a kép minőségéről.

2. A Google keresőből szeretnék képet választani, hogyan állítsam be a képméretet?

Ezt a keresés elindítása előtt kell megtenned: kattints a "Kereső eszközök" menüpontra és a "Méret" fülön válaszd a "Nagy" méretet. Minél nagyobb képet találsz, annál jobb lesz a tokodon lévő kép minősége is! 

3. Hogy helyezzem el a képet a tervezőben?

Figyelj rá, hogy a számodra fontos részeket a tervezéskor ne húzd a kép szélére, mert a tokok ívelései miatt lemaradhatnak arról. Ugyanígy a kameránál, a hangszóróknál, a vakunál és egyéb kivágásoknál is érdemes figyelned erre. A fotód fontosabb részleteit ezért húzd az illusztrált tok szélétől legalább 10-15 mm-el távolabb. 

Ne feledkezz meg róla, hogy még a jobb felbontású kép esetében is minőség romláshoz vezethet, ha túlságosan lekicsinyíted őket. Összességében tehát arra törekedj, hogy az általad választott fotót közepes vagy nagy méretben tedd a tokra, illetve, hogy a fontosabb részek távol legyenek a kivágásoktól és a tok oldalától!

4. Hova tegyem a tokon a szöveget és milyen színt használjak hozzá?

Ahogyan a kép elhelyezésénél, itt is fontos figyelni arra, hogy a szöveget a tok szélétől legalább 10-15 mm-el távolabb helyezd el. A szöveg színével kapcsolatban arra figyelj, hogy kontrasztosan eltérjen a feltöltött kép színvilágától és tok alapszínétől is. Így valóban jól látszódik majd!

5. A különböző filterek hatással lehetnek a nyomtatott képre?

A szűrőket csak nagyon óvatosan és saját felelősségre használd. Ezeknek az effekteknek a használata esetenként a kontúrok elmosódásához és némi minőségromláshoz vezethet.

6. Hogyan használjam a vágás funkciót?

A választott képet ezzel a funkcióval tudod egy bizonyos sablonba helyezni. Ha a tervezőben egy átlátszó fehér réteget látsz ne ijedj meg, ez a sablon csak a tervezéskor látható, a tokodon ez a fehér réteg már nem lesz rajta! Arra viszont figyelj, hogy a sablont teljesen húzd rá a képre, mert el kell fednie azt!

7. Ki lesz húzva a nyomtatáskor a kép szélére a fotó akkor is, ha a tervezőben nem húzom ki teljesen?

Nem fogja nyomtatáskor kihúzni a gép, ha tervezéskor nem húzod ki teljesen. Mi azt a képet készítjük el, amit küldesz nekünk, nem térhetünk el az általad leadott rendeléstől. Viszont nagyon szívesen segítünk, ha erre lenne szükséged! Jelezz nekünk és igyekszünk tanácsot adni, hogyan tervezd meg úgy a tokot, hogy olyan legyen, amilyennek elképzelted! Keress minket a 06-20-9-600-800-as telefonszámon, vagy írj az info@egyedialma.hu e-mail címre! 

8. Lehetséges egy meglévő háttér leszedése a feltöltött képről?

Nagy valószínűséggel igen, ezért, ha ilyet szeretnél, keress minket a 06-20-9-600-800-as telefonszámon, vagy írj az info@egyedialma.hu e-mail címre és mindenben segítünk amiben tudunk. 

9. Mi az a transzparens hátterű kép? Hogyan tudok vele tervezni?

Azokat a képeket, amiknek a háttere teljesen átlátszó, transzparens hátterű képeknek nevezzük. Ha vonalgrafikával tervezel, akkor fontos, hogy ilyen képpel dolgozz. Ahhoz, hogy a nyomtatott képen is jól látszódjanak, fontos, hogy a vonalak legyenek erősek és vastagok! A transzparens képek a legtöbbször PNG fájlformátumú képek.  

A nyomtatással kapcsolatos fontos tudnivaló transzparens képek használatakor!

Mielőtt a színeket rányomtatjuk, egy fehér festékréteg kerül a termékekre. Ez azért fontos információ transzparens kép esetén mert, ha annak „háttere” nem tölti ki teljesen a tokot, előfordulhat, hogy a kép körül egy 1-2 mm-es körvonal látszódik majd. Ne aggódj, mert ezt is könnyedén elkerülheted, ha egy egységes háttérszínt állítasz be a képnek, akár a tok alapszínével megegyezőt. Erre a tervezőben lesz lehetőséged, hogyha a kitöltés funkciót használod! Ha nem vagy biztos benne, hogy sikerült beállítani, vagy bármivel kapcsolatban segítségre lenne szükséged a tervezés során, írj az info@egyedialma.hu e-mail címre vagy keress minket a 06-20-9-600-800-as telefonszámon!

10. Megtaláltam a telefontok tervet amit szeretnék a tokomra, hogyan választhatom ki a készüléktípusomat?

Megtetszett egy terv? Kattints az „Ilyet szeretnék” gombra! Ezután fogod tudni kiválasztani a típust és azt is, hogy milyen tokra szeretnéd elkészíteni a tervet. Ha ezekkel kész vagy „Indulhat a tervezés”, kattints erre a gombra. Tetszik a terved, és szeretnéd megrendelni? Akkor nyomj az „Elkészültem” gombra és már benne is van a kosárban a telefontokod. Mégis változtatnál rajta? Akkor a „Kosárba” gomb helyett válaszd a módosítást, és alakítsd addig, míg nem lesz tökéletes! 

11. A feltöltött kép hogyan fedi majd le a tokot?

Minden tokot máshogy fednek le a feltöltött képek. A tok hátlapja a fő nyomtatási felület a (kivéve a flipes bőrtok, ahol a tok előlapja), az ívek és a szegélyek nem! A nyomtató nem tud a tok szélére nyomtatni ezért a lefedettség a különböző típusú tokoknál eltérő lehet.  

Például egy hosszú ívű szilikontoknál vagy kemény hátlapnál a tok szélére ugyan rálóg a nyomtatás, de elhomályosodik, amit sajnos nem tudunk befolyásolni.  

A rövid ívű szilikontokoknál vagy kemény hátlapnál viszont csak a hátlapot éri el a nyomtató így az ottani ívekre egyáltalán nem kerül nyomtatás. 

Flipes bőrtokok esetén a tok elülső oldalát fedi az elkészült terv, a hátuljára, belső oldalára vagy a mágneses flip fülre sajnos nem tudunk nyomtatni!

Elállási jog, lemondás
Garancia
1. Vállalt jótállási idő

Szerződéses jótállás vállalt határideje minden egyes termékre 12 hónap.

A termék természetes nyúlására, az átvétel pillanatában észlelt törésre és sérülésekre, kopásra, (a led UV nyomtatási technológiával készült) nyomtatási hibára és anyaghibára vonatkozik.

2. Mikor érvényesíthető a vállalt jótállás?

Beszállító gyártó hiba esetén, amennyiben problémát észlelsz:

  • a mérettel kapcsolatban,
  • az anyag minőséggel kapcsolatban,
  • illetve törést vagy szakadást észlelsz a kézhezvétel pillanatában. 

Nyomtatási hiba esetén abban az esetben, ha:

  • a kép nagymértékben elcsúszott,
  • a nyomtatás felhólyagzásakor,
  • a színek nagymértékben eltérnek.
3. Mikor nem érvényesíthető a vállalt jótállás?

Nem érvényesíthető a vállalt jótállás, ha:

  • a terméket nem rendeltetésszerű használták,
  • átalakították azt,
  • hibásan vagy szakszerűtlenül kezelték,
  • elemi kár okozta a sérülést,
  • vagy egyéb, nem gyártási hibából következett be.

A felsorolt eseteken kívül a vállalt jótállás akkor sem érvényesíthető, ha közvetlen víznyomásnak vagy tartós magas páratartalomnak volt kitéve, valamint, ha hosszabb ideig (legalább 5-10 perc) vízbe volt mártva egy egyedi fényképes termék.

4. Mit tegyek, ha hibás a termékem és garanciális javítást kérek?

Első körben kérünk, hogy jelezd telefonon vagy e-mail formájában felénk a problémát. Minden esetet kivizsgálunk, a hibás termékről küldj egy képet az info@egyedialma.hu e-mail címre, melyen tisztán kivehető a szóban forgó probléma! Abban az esetben, ha a kivizsgáláson bebizonyosodott, hogy a termék valóban hibás, garanciálisan, díjmentesen elküldjük majd neked a javított terméket.

5. Mi a teendőm, ha hibás a termékem és szeretném ha visszatérítenék az árát?

Minden esetet kivizsgálunk, kérjük, hogy a hibás termékről küldj egy képet az info@egyedialma.hu e-mail címre! Amennyiben a kivizsgáláson bebizonyosodott, hogy a termék valóban hibás, és nem szeretnél az újra gyártást, hanem az árát szeretnéd visszakapni, erre is van lehetőség. Ebben az esetben kérjük, hogy küldd el a számlát és vele együtt a hibás terméket levelezési címünkre (2030 Érd, Aradi utca 68.). A termék visszaszállításának előzetes díja téged terhel, de a csomag visszaérkezését követően, a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt visszatérítjük.

Gyártás
1. Milyen technológiával gyártják a tokokat?

A piacon lévő legjobb technológiával, LED UV nyomtatással gyártjuk a tervezett termékeket.

2. Mi az a LED UV nyomtatás?

Az a technika, aminek során UV fénnyel égetjük bele a tokba a tintát, hogy az elkészült termék a lehető legtartósabb legyen.

3. Milyen színek felhasználásával kever a nyomtató?

A nyomtatónk 5 szín felhasználásával keveri ki a képen látható színeket, ezek a C (Cián), az M (Magenta), az Y (Sárga), a K (Fekete) és a W (Fehér). 

4. Direkt színeket is tudok nyomtatni?

Ez a lehetőség sajnos nem áll rendelkezésre az eljárás magas költsége miatt. A tokok felülete és sűrűsége a legtöbb esetben teljesen eltérő, ezért a fotópapírokkal ellentétben sokkal nehezebb nyomtatni rájuk direkt színeket.